کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

اردوی پارک پردیسان

امروز 4شنبه چهارم آبان 90 به اردو رفتیم که این اردو شامل کلاس اول وچهارم بود. امروز از دوجا دیدن کردیم.پارک پردیسان وامام زاده زینعلی.

راستی یادم رفت بگو یم اول صبح باران تندی بارید بطوریکه ما فکر میکردیم که اردویمان لغومیشود ولی اردو برگزارشد.درپارک پردیسان که درنزدیکی برج میلادقرار دارد از موزه ی حیات وحش که بصورت تاکسیدرمی بود دیدن کردیم.درانجا اسکلت کامل یک فیل هم بود .فسیل هایی به شکل  صدف هم دیدیم.پروانه وحشرات ودیگر موجوداتی مثل گرگ،گرازو... وشیر وببر های منقرض شده وکمیاب هم بود.من ودوستم ارمکان  برای دیدن حیوانات تاکسیدرمی شده صبر وحوصله داشتیم که غرق دیدن بودیم که از بقیه جا ماندیم ونتوانستیم دیگر حیوانات راببینیم! بعدازپارک پردیسان به امامزاده رفتیم که من ودوستم ارمکان درامامزاده مقداری قران خواندیم -سوره بقره -جزء یک بود-. امروز به من خیلی خوش گذشت. راستی یادم رفت بگم من قبلا با پدر ومادرم همراه با پسر عمویم دانیال وعمو وزن عمو یک شب شام آنجا بودیم و خاطره ی بازی کردن من ودانیال وزمین خوردن من درفوتبال یادم نرفته !

ظهر هم که از سرویس برگشتم کاپشنم رادرسرویس جاگذاشتم ! وباید تا شنبه منتظر کاپشنم بمانم ! عصر هم به همراه مادرم به کلاس زبان رفتم وساعت 7 همراه بابا ومامان به خونه برگشتیم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد