کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

روز ورزش

دیروز یک شنبه ساعت اول ما ورزش داشتیم هروقت ورزش دارم شب قبل خیلی برای خودم برنامه می ریزم که خوب بازی کنم. دوست دارم زنگ ورزش هم خیلی طولانی باشد تا سیر دلمان بازی کنیم.دیروز یه کم باران بارید وکفشهای من خیس خیس شدند .نمره ی  ریاضی هم 18.5 شدم یه کم اشتباهات کوچک داشتم  .دوست داشتم 20 شوم بابا گفت تلاش من براش خیلی ارزش  داره ومطمئن است که من جبران می کنم .من هم همین قصدرادارم.شنبه عصر هم امتحان زبان خوب بود و اخر کلاس بابا هم اومد وبا مامان به خونه برگشتیم .امروز هم یه تشویقی از آقای رضایی به خاطر نظم گرفتم ودرسررویس هم با بچه ها خیلی خوش گذشت .راستی دوستم گودرزی هم به سرویس ون ما اضافه شده و توی سرویس به ماخوش میگذرد... 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد