کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

امتحان تعیین سطح زبان

بعد از اینکه چند سطح(move4) زبان را در مرکز کانون زبان نارمک گذراندم حالا می بایست به سطح نوجوان میرفتم . یعنی مرکز کانون تهرانپارس که بعد از امتحان کتبی تعیین سطح جمعه 3 خرداد 91 ساعت 9.30 صبح امتحان شفاهی بود که موقعی رفتم دیگر دوستان وهمکلاسی های خود را دیدم  که هر کدام یک سطح قبول شدند بعد که نوبت من شد کمی استرس داشتم که بابا گفت برو هر چه بلد بودی جواب بده ونگران نتیجه هم نباش . استادی که از من سوال پرسید استاد صمدوند بود که خیلی از او خوشم آمدودوست دارم معلم کلاسم باشد و بعد از سوال وجواب موقعی که برگه ی من را داد فهمیدم بالاتر از دوستانم وRun3 قبول شدم که خیلی خوشحال شدم و بابا هم همینطور و بعد هم خونه که رفتم مامان را سورپرایز کردم و باید بگم که امروز از زبان خیلی خوشم اومد وکلی کیف کردم که امتحان خوبی دادم.حالا قرار است تیرماه 91 به کلاس زبان سطح نوجوان کانون برم. والان خودم را آماده میکنم تا بعد از پایان امتحاناتم بهمراه مامان بزرگم به خرم آباد بروم وتا پایان خرداد انجا باشم وکمی استراحت بکنم و دوباره به تهران برگردم. خرم آباد جایی است که من خیلی دوستش دارم و به من خوش میگذرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
aa دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

تست

اشکان جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام سپهر
در این دوران جدید علم؛ زبان یعنی همه چیز
کسی که زبان و کامپیوتر ندونه در اصل یعنی هیچی نمیدونه

محمد شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

آفرین سپهر . من هم کلاس زبان می روم و تازه دو ترم گذروندم وکلاس چهارم هستم. شما خیلی تلاش کردی و امیدورام که من هم بتونم زبان رو خوب یاد بگیرم. استاد ما میگه . زبان یک زندگی جدیده

سام شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

سپهر کم مینویسی مخصوصا مطالب علمی . راستی از شهرستان رفتنت هم بنویس.من همیشه به شما سرمیزنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد