کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

قهرمانی شطرنج رده های سنی استان تهران

امسال برای اولین بار و بدرخواست مربیان مدرسه شطرنج ام در مسابقات تهران شرکت کردم .باتوجه به اینکه هنوز در رده ی آماتور هستم و حرفه ای نشده ام و برای شروع کلاسهای پیشرفته زمان راه زیادی پیش رو دارم .اما تا پایان مسابقات همپای دیگر شرکت کنندکان پیش رفتم و پدرم که فقط هدفش شرکت من در مسابقات وآشنایی با محیط قهرمانی استان تهران و اشنایی با نحوه ی مبارزه و دیگر بازیکنان بود از عملکرد من خیلی خوشحال شد.مامانم هم باور نمیکرد که من در این دوره حتی یک پیروزی هم داشته باشم چونکه دیگر شرکت کنندگان پیشرفته وقهرمانی کشور وریتینگ داشتند .اما در پایان مسابقات که امروز 5 شنبه 16 شهریورماه بود من وخانواده خیلی خوشحال بودیم و من تجربه ی جدیدی از مسابقات قهرمانی تهران گرفتم. امیدوارم سال آینده بتوان با دست پر و نتایج بهتر از مسابقات خارج شوم.

مسابقه قهرمانی رده های سنی استان تهران روز یکشنبه 12 شهریورماه 91با شرکت 247 نفر (191 نفر پسران و 56 نفر دختران) به سرپرستی آقای مجتبی دانشفر رئیس هیات شطرنج استان تهران و سرداوری داور بین المللی خانم رینا فقیه نوبری در 7 دور برگزار می گردد. 


توجه : برای دیدن قرعه کشی و نتایج دورهای قبل بر روی لینک های زیر کلیک کنید : 

http://chesstehran.ir/chesstehran/ch-U8-18-1391/U12Boys.html

va

http://chesstehran.ir/uploads/posts/1346961297_ru12boys.gif

va

http://chesstehran.ir/index.php?newsid=152


نظرات 1 + ارسال نظر
حسین زرین کمر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ق.ظ

وبلاگت خیلی زیبا بود لذت بردم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد