جانورانی که تاکنون آن‌ها را ندیده‌اید

در طبیعت هر اتفاقی ممکن است. انواع گونه‌های جانوری و پوشش گیاهی در طبیعت یافت می‌شود که هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارد. اما گونه‌های عجیب هم کم نیستند!
 
درک بسیاری از موارد هنوز برای انسان کمی دشوار است. سبک زندگی جانوری غول‌پیکر مانند فیل به سبب آرام بودن این جانور ممکن است، اما اگر قرار باشد سبک زندگی کروکودیل را بررسی کرد به راحتی نمی‌توان به داده‌های خاصی رسید. با این حال برخی از جانوران دیگر در طبیعت یافت می‌شوند که می‌توان از خشونت کروکودیل در مقابل آن‌ها چشم‌پوشی کرد.
 
در ادامه تصاویر جانورانی را خواهید دید که شاید اولین بار باشد که آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

 
جانورانی که تاکنون آن‌ها را ندیده‌اید!
موش پوزه ستاره‌ای
 
جانورانی که تاکنون آن‌ها را ندیده‌اید!
عنکبوت خرچنگی ژاپنی
 
جانورانی که تاکنون آن‌ها را ندیده‌اید!
آهوی کاکلی

ادامه نوشته

گزارش تصویری از مراسم عاشورا لرستانی ها در تهران

 

 

AjNdw

VgGrh

 

 

kFKBZ

 بقیه عکس ها در ادامه مطلب

حزن و اندوه لرستانی‌های مقیم مرکز در روز عاشورا با برگزاري مراسم "‌گل‌مالی"

 تصاویر عزاداری با شکوه لرستانی‌های مقیم مرکز در روز عاشورای حسینی

لرستانی‌های مقیم تهران در سوگ ابا عبدالله حسین (ع) و اهل بیت مطهرش در روز عاشورا با برگزاری مراسم "‌گل‌مالی" عشق و ارادت خود را به این امام همام نشان دادند.

 صبح روز سه‌شنبه 13 آبان 1393 و مصادف با عاشورای حسینی، خیابان‌های بلوار فردوس تهران تحت تاثیر عزاداری لرستانی‌های مقیم مرکز‌، چهره‌اي خاص به خود گرفته بود.
لرستانی‌های ساکن تهران شامل جمعی از مقامات و مسوولان لشگری و کشوری، مقامات نظامی و انتظامی، نمایندگان ادوار گذشته و فعلی لرستان در مجلس و شوراها، هنرمندان، ورزشکاران ملی کشور و جمع کثیری از محبان امام حسین(ع)، در قالب "‌هیات عشاق‌العباس‌"  نشان دادند که همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی و دینی، آداب و رسوم والایی داشته و در تعالی فرهنگ ایران اسلامی سهم به‌سزایی داشته‌اند و ارادت مردم این دیار به امام حسین (ع) انکارناپذیر است.
مراسم عزاداری روز عاشورا راس ساعت 8 صبح با نواختن ساز "چَمَر"  و "‌گل‌مالی" عزاداران شروع و دقیقه به دقیقه به جمع عزاداران اضافه می‌شد. ساعت 10 صبح جمعیت به بالاترین حد رسید و خیابان محل استقرار هیأت جواب‌گوی سیل 3000 نفری عزاداران نبود.
جمعیت با تشکیل دسته‌جات کوچک در سطح خیابان‌های اطراف به حرکت درآمد و با سینه‌زنی و نوحه‌خوانی سنتی، منطقه را تحت تاثیر عزاداری خود قرارداد بودند‌.
در مراسم امسال، "داریوش فولادی" و "عزیزی" نوحه‌خوانان لرستانی بودند که به  زبان لری نوحه‌خوانی کرد.
پس از اتمام مراسم، نماز با شکوه ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام "عبدالله فاطمی‌خرم‌آبادی"اقامه شد.
مراسم امسال عزادارای لرستانی های مقیم تهران چون سه سال گذشته یکی از باشکوه‌ترین مراسم انجام شده در روز عاشورا در تهران بود‌.
در شب عاشورا نیز مراسم باشکوهی با حضور عزاداران محب اهل بیت برگزار شد، در این شب "‌هیات عشاق‌العباس‌"  لرستانی‌های مقیم تهران، میزبان برخی از مقامات و مسوولان کشوری از جمله " محمد باقر قالیباف" شهردار تهران، سردار ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور، سرهنگ عباس‌علی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ،  سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران و . . . بود.
بقیه عکس ها در ادامه مطلب

مراسم نخل برداری عاشورا در یزد

 مراسم نخل برداری و عزاداری عصر امروز سه شنبه همزمان با روز عاشورا در حسینه شاه ابولقاسم واقع در محله فهادان یزد برگزار شد.

عکس: مراسم نخل برداری عصر عاشورا در یزد

عکس: مراسم نخل برداری عصر عاشورا در یزد

عکس: مراسم نخل برداری عصر عاشورا در یزد

عکس: مراسم نخل برداری عصر عاشورا در یزد

عکس: مراسم نخل برداری عصر عاشورا در یزد

منظره باشکوه شقایق‌های برج لندن +عکس

مردم لندن تقاضا دارند که از بازدید شقایق های برج لندن ممانعت شود. زیرا مسئولین نمی توانند از عهده این جمعیت برآیند. 

بدلیل جمعیت بیش از حد بازدید کنندگان به این کاخ تاریخی، از آن ها درخواست می شود تا بازدید را به هفته بعد موکول کنند. 

حدود 4 میلیون نفر، از این منظره تماشایی در برج لندن دیدن کرده و تاکنون 11 میلیون پوند صرف خیریه کردند. حدود 888.246 شقایق سرامیکی که هر یک نماینده یک سرباز بریتانیاست که در جنگ جهانی اول کشته شده است. 

منظره باشکوه شقایق‌های برج لندن +عکس

منظره باشکوه شقایق‌های برج لندن +عکس

منظره باشکوه شقایق‌های برج لندن +عکس

ارائه نرم افزار اندروید وبلاگ عجیب ولی واقعی

پس از ماه ها تلاش نرم افزار اندروید وبلاگ عجیب ولی واقعی ساخته شد.در این نرم افزار مطالبی برای معرفی این وبلاگ و بنده قرار داده شده است.

این نرم افزار شامل بخش های :

وبلاگ من

اخبار

تقویم

قرآن

وبسایت ها

آب و هوا

با من تماس بگیر

ارتباط با من

اتاق اجتماعی

درباره من

قرار دارد.استفاده از بخش های وبلاگ من ، اخبار ، آب و هوا و اتاق اجتماعی نیاز به اینترنت دارد.

همچنین این نرم افزار در مارکت appmakr قرار داده شده است.

تصویری از برنامه:

screenshot

لینک برنامه در مارکت appmakr: لینک 

جهت دانلود نرم افزار پس از ورود به سایت در قسمت android native کلیک کرده و سوال بعدی را با yes install پاسخ دهید تا بصورت خودکار برنامه دانلود شود.


یک اپلیکیشن 999.99 دلاری در آیتونز! +عکس

اپلکیشنی به نام Vizzywig 4K این یکی دو روزه بسیار خبرسازی شده است، این اپلیکیشن که با iOS 7 کار می‌کند، نخستین اپلکیشن iOS است که می‌تواند ویدئو با کیفیت ۴K ضبط و ویرایش کند.


این اپلکیشن در واقع به جای ضبط ویدئو، در هر ثانیه ۲۴ عکس ۴K می‌گیرد و آنها را با صدای ضبط شده، سینک می‌کند.

یک اپلیکیشن ۹۹۹٫۹۹ دلاری

در واقع اگر کسی این اپ را داشته باشد و با صحنه مهمی مواجه باشد و تردید داشته باشد که عکس یا ویدئوی باکیفیت تهیه کند یا نگران باشد که سر بزنگاه نتواند دکمه ضبط عکس را بفشارد، نباید هیچ نگرانی داشته باشد.

هیچ پیش آمده است که نگاهی به DVDهای قدیمی خود بیندازید؟ حتما شگفت‌زده شده‌اید که چطور ویدئوهایی با آن کیفیت پایین را تماشا می‌کرده‌اید. در مورد ویدئوهای که شما حالا می‌گیرید، هم تا یک دهه بعد، چنین تفسیری خواهید داشت و آن زمان وقتی پای نمایشگرهای ۴K بسیار عریض خود می‌نشینید، از کیفیت پایین ویدئوهای کنونی، شگفت‌زده خواهید شد.

اپلکیشن Vizzywig 4K دقیقا برای پیشگیری از چنین تأسفاتی وارد بازار شده است.

یک اپلیکیشن 999.99 دلاری در آیتونز! + عکس

البته دو چیز در مورد این اپ، عجیب است:

۱- آیا واقعا با این هزینه، کسی این اپ را می‌خرد؟ و اصولا اگر کسی اینقدر پول داشته باشد، عملا در پی خریدهای دوربین‌های فیلمبرداری پیشرفته با قابلیت پیش‌فرض ضبط ویدئوی ۴K نمی‌رود؟

۲- نرخ ضبط دیتا با این اپ، ۵۷۶ مگابیت در ثانیه است و با این حساب اپلکیشن به فضای زیادی برای ضبط ویدئوی نیاز دارد و معلوم هم نیست در صورت ضبط یک ویدئوی نسبتا طولانی، چقدر به دستگاه فشار وارد بیاید.

عزاداری با شکوه لرستانی‌های مقیم مرکز در سومین شب محرم

مراسم سومین شب محرم با حضور عزاداران حسینی و دوست‌داران لرستانی سالار شهیدان اباعبدالله الحسین در تهران برگزار شد.
مراسم عزاداری سومین شب محرم شامگاه دوشنبه با حضور با شکوه جمعی از مسوولان، ورزشکاران، هنرمندان و هم استانی‌های محب اهل‌بیت مقیم تهران در محل "‌هيأت عشاق‌العباس(ع)‌" لرستاني‌هاي مقيم مركز واقع در تهران بلوار فردوس برگزار شد.
در این مراسم حاج "علی جهان‌آرا" و "خوش‌اخلاق" با زبان لري نوحه خواندند و حجت‌الاسلام "علی سرلک"  به‌عنوان سخن‌ران و "ناصر مالکی" نیز مداحی را به زبان فارسی انجام دادند.
قابل ذکر است که امسال برنامه‌های متنوع برای عزاداران تدارک دیده شده و "علی جهان‌آرا" ، "حسین سهرابی"، "رضا موسیوند" و "خوش‌اخلاق" به‌عنوان مداحان لر، حجت‌الاسلام "عبدالله فاطمی‌خرم‌آبادی"،  حجت‌الاسلام "سید محمد غروی"  و حجت‌الاسلام "علی سرلک"  به‌عنوان سخن‌ران و "ناصر مالکی" نیز مداحی را به زبان فارسی انجام خواهد داد.
مناسک عزاداری ایام محرم امسال توسط لرهای مقيم مركز تا سیزدهم محرم از ساعت 20 تا 23 در تهران، بزرگ‌راه شهید ستاری، بلوار فردوس غربی، خیابان ورزی شمالی، کوچه چهارم شرقی برگزار می‌گردد‌.

تصاویر عزاداری با شکوه لرستانی‌های مقیم مرکز در سومین شب محرم:

عزاداری با شکوه لرستانی‌های مقیم مرکز در سومین شب محرم

 

گزارش کامل در ادامه مطلب

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد +عکس

یک گردشگر فرانسوی که برای عکاسی از مناظر طبیعی «لوس لیانوس» در ونزوئلا به این منطقه رفته بود، با صحنه شکار یک لاک‌پشت توسط یک مار آناکوندا مواجه شد.

آناکوندای سبز آمریکای جنوبی که به عنوان غول‌پیکرترین مار در جهان شناخته شده است، به سختی تلاش می‌کرد که یک لاک‌پشت کوچک را ببلعد اما پس از نیم‌ساعت کلنجار رفتن با طعمه سفت و سخت خود، لاک‌پشت از چنگش فرار کرد.

آناکوندای سبز که تا طول 8.8 متری و وزن 227 کیلوگرمی رشد می‌کند و قطر بدنش گاه به 30 سانتیمتر نیز می‌رسد، معمولا از خوک، آهوها، پرندگان، سوسمار و حتی پلنگ تغذیه می‌کند اما این بار نتوانست یک لاک‌پشت کوچک را ببلعد.

این مار غیر سمی معمولا با کمک گرفتن از ماهیچه‌های قدرتمندش شکار را خفه می‌کند و کل بدن شکار را یک‌جا می‌بلعد و پس از آن برای هفته‌ها و گاه ماه‌ها بدون غذا به زندگی خود ادامه می‌دهد.

«ژان میشل لابت» عکاس و گردشگر فرانسوی که شاهد این صحنه بود و سخت مجذوب مقاومت لاک‌پشت شده بود در فرار این حیوان بی‌تاثیر نبوده است.

او در ذیل عکس‌هایی که برای سایت «کترز» فرستاده، نوشته است: «پس از اینکه از نماهای مختلف مبارزه نابرابر را عکاسی کردم، در فرصت مناسب به لاک‌پشت کمک کردم تا از مهلکه فرار کند». شاید به همین خاطر عکسی از فرار لاک‌پشت در میان عکس‌های ارسالی او نیست. 

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد + تصاویر

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد + تصاویر

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد + تصاویر

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد + تصاویر

 

 
 

8 حیوان عجیب و به نظر افسانه ای! +عکس

در حدود ۱٫۲ میلیون گونه جاونوی شناخته  شده(با این حال چندین میلیون هم تا به حال  کشف نشده) اما هم ی ما فقط تعدا کمی از این حیوانات رو دیدیم و یا اسمشون رو شنیدیم.  بعضی از این حیوانات به طور غیر قابل باوری ،عجیبن.تا حدی که اگه این موجودات رو برای کسی توصیف کنید،احتمالا به خاطر قوه ی تخیل زیادی که دارید نگرانتون می شن.

آهوی آبی چینی

۸ حیوان عجیب و شگفت انگیز که به نظر افسانه ای میان


این آهوی کوهی با داشتن دو تا دندان نیش دو اینچی یه جورایی شبیه خون آشام هاست.جنس ماده ی این آهو هم این دندون هارو داره اما بسیار کوچکتر از جنس نر.این آهو ها در اصل چینی هستند اما چند گله وحشی از این آهوها هم در انگلستان و فرانسه وجود دارند که به طور تصادفی  از یک مجموعه ی خصوصی رها شدن.

این آهو ها بسیار صلح طلب هستن، اما آهو های نر از دندان هاشون برای مبارزه با دیگر نر های گونه ی خودشون ،در فصل تولید مثل استفاده می کنن.

گورکن صورتی

۸ حیوان عجیب و شگفت انگیز که به نظر افسانه ای میان


این گورکن با هم نوع های دیگش ،که ما تا به حال دیدم متفاوته.اندازه این پستاندارن کوچک چیزی در حدود ۳ تا ۴ اینچه،و رنگ صورتی دارند ،تراکم رگ های خونی درپوسته ی این حیوان باعث این رنگ صورتی شده.پوسته ی گورکن صورتی خیلی شکننده تر از پوسته ی گورکن های دیگست ، و دانشمندان به این باور رسیدن که این پوسته برای تنظیم دمای این موجودات زره پوش مفید است .گورکن صورتی با اینکه موجودی شبانه است اما به نظر می رسه حتی در آرژانتین که سرزمین مادری این گورکن هاست خطر انقراض این موجودات رو تهدید می کنه