کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

مدیریت دخل و خرج با تلفن های هوشمند


مدیریت دخل و خرج با تلفن های هوشمند

 

مدیریت هزینه

مدیریت مالی زندگی، کار دشواری است که شاید تا زمانی که مسئولیت یک خانواده را بر عهده نداشته باشید، نتوانید فشار آن را به درستی درک کنید. اما حتما لازم نیست تا پدر یک خانواده باشید تا برای پول خرج کردن خود دست به حساب کتاب بزنید. بسیاری از ما برای اینکه در انتهای ماه با کمبود مواجه نشویم، سعی می کنیم مخارج و درآمد های خود را در جایی ثبت کنیم تا بعدا به مرور آن ها بپردازیم و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم. 

اپلیکیشن های زیادی جهت انجام امور مالی وجود دارند ، که تقریبا همه آنها به زبان انگلیسی و تاریخ میلادی هستند. اما چندی پیش یک اپلیکیشن فارسی در این زمینه نظر ما را به خود جلب کرد. 

اپلیکیشن « قلک » به شما اجازه می دهد تا با ثبت مخارج و درآمد های خود کنترل بیشتری بر روی سیستم مالی زندگی تان داشته باشید. شما در این برنامه می توانید با ایجاد قلک های متعدد، گردش مالی خود در آن ها به ثبت رسانید. هر قلک می تواند نمایانگر یک حوزۀ مالی به خصوص باشد، برای مثال می توانید نام یک قلک را حساب بانک
x بگذارید و یا قلک دیگر را می توانید مخارج روزانه نام بنهید. پس از ایجاد هر قلک شما هزینه های خود را در قالب ورودی و یا خروجی به برنامه وارد می کنید، در این مرحله همچنین باید عنوان هر ورودی و یا خروجی را ثبت نمایید، برای مثال 30 هزار تومان بابت شارژ اینترنت. در نهایت شما می توانید با رفتن به قسمت گزارشات مجموع هزینه های خود در هر روز، هفته و ماه را مشاهده نمایید. 

اپلیکیشن قلک برای سیستم عامل
iOS تهیه شده است، اما کاربران اندروید نیز می توانند از اپلیکیشن « تمشک » استفاده نمایند. این برنامه نیز ساختاری مشابه با قلک دارد ، با این تفاوت که شما نمی توانید حوزه های مختلفی برای هزینه های خود تعریف کنید . این برنامه البته مزیت هایی نیز نسبت به اپلیکیشن قلک دارد که از جمله آن ها می توان به یاد آوری پرداخت های مستمر اشاره کرد. برای مثال شما اگر هر ماه باید قسط لپتاپ خود را پرداخت کنید، کافی است این موضوع را با برنامه در میان بگذارید تا در تاریخ معین، یادآوری لازمه انجام شود. همچنین در برنامه تمشک می توانید درآمدها و هزینه های خود را در قالب نمودار های آماری مشاهده کنید. 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیررضا قاسمی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://AMIRGH78.BLOGFA.COM

با سلام خدمت آقا سپهر عزیز.
آقا سپهر من بنر وبلاگتان را در وبلاگم قرار دادم.اگر خواستید شما نیز بنر من را را در وبلاگتان قرار دهید
آدرس:AMIRGH78.BLOGFA.COM
اگر می شود این نظر را تایید نکنید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد