کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

در مدرسه ی بیستون

 در مدرسه ی ما یعنی دبستان بیستون منطقه 4 تهرانپارس قرار است دوشنبه 1 اسفند 1390 من با چند نفر از دوستان همکلاسی ام مامور شویم. این ماموریت ها را ناظم مدرسه آقای رضایی تعیین می کند و هر دانش آموزی که بالای 8 تشویقی از ناظم دریافت کند به ماموری پذیرفته می شود و هنوز من نمی دانم قرار است مامور کجا شوم اما هر جا که باشد سعی دارم مامور خوبی باشم ولی ماموری آب خوری را دوست ندارم چون که فقط باید دم آب خوری بمانم ونگذارم بچه ها با دست آب بخورند ! 

مدیر مدرسه ی ما : آقای خانزادی

معاون مدرسه : آقای رضایی و آقای درویش

مربی پرورشی : خانم کوت زری

مربی بهداشت : خانم معراجی

مربی ورزش : خانم سیخانی

معلم کلاس چهارم من : خانم صاحبی

خدمتگذار مدرسه : آقای نظری که ما او را بابای مدرسه صدا میزنیم و خیلی هم زحمتکش است و ما اورادوست داریم واو هم مرد مهربانی است.

راننده سرویس ما : آقای چمن سرایی 

حدیث

 هر چیزی دارای سیماست . سیمای دین شما نماز است        امام علی (ع)

شعر

چو ایران نباشد تن من مباد

بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم

از آن به که کشور به دشمن دهیم   

دریغ است ایران که ویران شود

کنام پلنگان وشیران شود. 

  

ابوالقاسم فردوسی   


سپهر معتمدی

چهارم دبستان بیستون

منطقه 4 تهران

strong

در مدرسه

امروز 4شنبه 26 بهمن 90 ساعت آخر کتابخوانی داشتیم. خانم معلم ما (خانم صاحبی) به ترتیب حروف الفبا اسم بچه ها را صدا می زد وکتابهایی را که هفته گذشته به آنها داده بود می گرفت وکتاب جدید به آنها می داد تا نوبت به من رسید و خانم معلم مرا صدا زد که کتابم رابیاورم ولی من به خانم معلم گفتم که کتابم را جاگذاشته ام ولی خانم معلم گفت : چون که اهل مطالعه هستی این بار کتاب بهت میدم وکتاب "پروفسور حسابی" را به من داد ومن کتاب را که خیلی دوست داشتم در همان ساعت در کلاس مطالعه کردم و از زندگی دکتر حسابی درس هایی گرفتم و خیلی دکتر حسابی را دوست دارم.

اردوی علمی

ما دو هفته بعد تاریخ 14 اسفند ماه به اردوی علمی می رویم .جایی که من خیلی دوستش دارم وخیلی وقت پیش می خواستم با پدرم بروم که وقت نشد. ما به رصد خانه می رویم .هنوز نمی دانم کدام رصد خانه ولی هر رصدخانه ای که باشد من آن جا را خیلی دوست دارم.

 

کانی ها در کجا یافت می شوند؟

اگر در سطح زمین چاه عمیقی حفر کنید معمولا در ته آن به سنگ بر می خورید. سنگ ها در تمام نقاط پوسته ی زمین وجود دارند.مواد سازنده ی سنگ ها را کانی ها تشکیل می دهند بنابراین کانی هادر همه جای پوسته ی زمین وجود دارند.