کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

بازی گهر -استقلال

روز دوشنبه 91/8/8 :

به همراه پدرم و دوستم آقای امیر قاسمی به ورزشگاه آزادی برای دیدن بازی گهر دورود -استقلال رفتیم. با این که خودم طرفدار استقلال بودم اما بخاطر پدرم من هم طرفدار گهر بودم .ترافیک شدید بود ومن همراه پدرم دیر به ورزشگاه رسیدم نیمه دوم بود وما از رادیو بازی راگوشی میکردیم. ورزشگاه آزادی خیلی ورزشگاه بزرگ وخوبی بود ولی حیف گهر باخت. انجا من با دوستم امیر قاسمی صحبت کردیم و از دیدنش خیلی خوشحال شدم دوست دارم دوباره ببینمش. شب دیر بخانه رسیدیم وبعد از کمی شام خوابیدم.

روز سه شنبه 91/08/09

 امروز اردوی مدرسه داشتیم به امامزاده پنج تن رفتیم و بعد از زیارت به پارک پلیس برای گردش وتفریح وبازی رفتیم .با همکلاسی هایم فوتبال بازی کردیم و مصدوم شدم. عصر بهمراه پدر به کلاس شطرنج رفتیم بعد از کلاس شطرنج بخانه برگشتیم وسپس بهمراه پدر به تهرانپارس رفتم و کتاب تست زبان را خریدم وبخانه برگشتیم .کلاس فردا 4 شنبه زبان کنسل شده وکمی خوشحالم چون خیلی خسته ام. امروز هم خیلی با نرم افزار شبیه سازی علمی وازمایشگاهی مدرسه کار کردم و از کارهای ازمایشگاهی اش خوشم می آید. تا بعد

نظرات 1 + ارسال نظر
نظر دهنده پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام داداش اسم منم سپهره
منتها من سه سال از تو بزرگترم
آخی باید سال دیگه بری ششم ابتداییهه هه
من که تا همون پنجمش نصف جون شدم خدا شما ها رو به خیر کنه
وبلاگت باحال بود خودندم
همین دیگه دیدم نظر نداری گفتم یه نظر بذارم شاد شی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد