کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

همکلاسی های من

 

در این لیست تعدادی از همکلاسی های کلاس پنجم را آورده ام اگر اسم کسی از دوستانم جا مانده اعلام نماید تا لیست را کامل کنم.


1. سید فاضل  ارمکان

2 علیرضا  فقیهی

3. میلاد  قاسمی

4. امیر حسین  بزار رحیمی

5. حسین زرین کمر

6. امیر حسین  محمد زکی گودرزی

7. سپهر  سمائی

8. امیر عباس  زمانی

9. حسین  غفاری

10. سید علیرضا  موسوی بهبهانی

11. سپهر  پرویز

12. شاهرخ  درویشی

13. عباس  کاوه

14.  پوریا  سالاری

15. پرهام  قربان زاده

16. امیر حسین  موسوی

17. امیر حسین  مهدیان

18. تیموری

19. سامان  غیاث

20. علی  حسین پور

21. علی  خلیلی طاری

22. قوامی

23. دم شناس

24.  اصغری

25.  سمیعی

26. امیر حسین  مدیری

27. مهرشاد  وهابی

28. ..

29...

30...

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین پرنیان سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://dadashjonam.blogfa.com

سلام
چه وبلاگ قشنگی داری
به منم سر بزن...
اگه در صورت کسب اجازه شما را لینک خواهم کرد شما هم می توانی من را با نام وبلاگم لینک کنید.

علی خلیلی طاری شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

معتمدی من عضو ساین پی سی گیمز شدم یعنی یکی ار کاربرهای پیسی گیمز که ماهیانه 50 تومان می گیرم

حسین زرین کمر چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

بابا دمت گرم خیلی باهالی
همین جوری ادامه بده تا وقتی بزرگ شدیم هم دیگرو گم نکنیم
زرین
عکسم و بهت میدم بزن تو وبلاگت
دوست دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد