کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

درباره ی وبلاگ من

من سپهر معتمدی دانش آموز کلاس چهارم دبستان بیستون منطقه 4 تهران هستم.نام خانم معلم من خانم صاحبی هستش.ابتدا اورا نمی شناختم ودرروزهای اول به بابا ومامان گفتم که من ازدوست سال قبل جداشده ام وتوی  این کلاس هیچ دوست صمیمی ندارم ومیخوام به کلاس 4/1 برم.اول بابا گفت یه مدت برو اگه دوست نداشتی تابیام با مدیر صحبت کنم .من هم قبول کردم ! یه مدت که گذشت از خانم معلممان خیلی خوشم آمد وبعدا مامان گفت که معلم ما سابقه خوبی دردرس دادن دانش آموزان کلاس چهارم داردو خوب شد که من به این کلاس اومدم.بابا ومامان از نحوه تدریس خانم و اینکه اوبه ما حدیث وعلم می آموزد خوششان آمد و این رابرای من یک شانس میدانند.حتی من درسرویس هم دوست نداشتم میخواستم سرویس را هم عوض کنم اما بابا گفت کم کم دوستان جدیدی پیدا می کنم و من خانم سال اولم خانم عمادی و کلاس دوم داوودی وکلاس سوم فراهانی را خیلی دوست داشتم والان هم خانم صاحبی را خیلی دوست دارم.میخواهم خاطراتم را دراینجا بنویسم و به بابا میگم او برام مینویسد.خودم هم کم کم دارم یاد میگیرم وبلاگم را مدیریت کنم.

به سایت من خوش آمدید.از نظرات وپیشنهادات شما استقبال می کنم.

امیدوارم در سایت من لحظات خوشی داشته باشید.موفق وپیروز باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد