کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

کلاس پنجم - دبستان بیستون - تهرانپارس

دست نوشته های سپهر معتمدی

موضوع انشای هفته اول مهر ماه ۹۰

با یک دانش اموز که دچار مشکل است ، چگونه همدلی می کنید؟


مقدمه:

این انشا درباره ی معلولان است.ممکن است که اومعلول باشد ولی ممکن است توانایی های زیادی داشته باشد.ما هیچ وقت نباید بگوییم که او معلول است ونمی تواند کارهای زیادی انجام دهد .ما نباید خود ودیگران را دست کم بگیریم.من یک دوست دارم که او معلول است ونمی تواند راه برود.اویک خواهر هم داردو خواهرش هم معلول است ونمی تواند راه برود ولی هر دویشان بچه های خوب منظم و باادب هستند.من وقتی که به خانه ی انها رفتم با انها بازی کردم وازاو توانایی های ان ها را پرسیدم وقتی به خانه آمدم برای آن دعا کردم تا زود انها معلولیتشان خوب شود.

نتیجه گیری:

ماباید خدارا شکر کنیم که اعضای بدنمان سالم است.

نظرات 4 + ارسال نظر
طوطیان دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://panjom90.blogfa.com/

سلام سپهر جان
خوشحالم که اینقدر فعال هستید و در این سن کم وبلاگ می نویسی .
و نیز خوشحالم که به وبلاگ من سر زدید
این وبلاگ اصلی من نبود .
آدرس وبلاگ اصلی را براتون می نویسم . در باره کلاس پنجم هست و من آموزگار این کلاس هستم .

http://panjom90.blogfa.com/

یکی از دانش آموزان کلاس هم وبلاگ خوبی درست کرده که ادرس اون رو هم برایتان ارسال میکنم .

http://dorsa10.blogfa.com/

هر گونه سوالی داشتید من در خدمتم .

سینا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام اقا سپهر .وبلاگ خوبی داری بیشتر از خاطراتت بنویس راستی بیستون چطور مدرسه ای است ؟ خوبه یا نه... موفق باشی من هم به شطرنج علاقه دارم

سروش صادقی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام می خواستم بگم که وبلاگت خیلی خیلی قشنگ است

نرجس چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام خبی امید وارم حالت خوب باشد من تو را در می کنم
حلا من را می بخشی از انشای تو نوشتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد